Někteří uživatelé poštovních klientů s nastavením IMAP synchronizace se setkávají s duplikováním systémových poštovních složek (Inbox, Draft apod.) a v nich obsažených zpráv.
Poštovní klienti zasílají na naše servery příkazy k vytvoření dalších složek se stejnými názvy a poštovní server požadavku vyhoví, vytvoří znovu složku a přidá k ní číslovku 1. Postupně tak vznikají další a další systémové složky s mnoha jedničkami v názvech.
O chybě již naši administrátoři vědí a pracují na analýze potíží a následné nápravě.
Do doby vyřešení doporučujeme tyto poštovní klienty ukončit a vyčkat nápravy. Informace zde budeme aktualizovat.
Omlouváme se za případné způsobené potíže. Dovolujeme si upozornit, že předpokládaný termín vyřešení je pouze orientační a může se ještě změnit. Děkujeme za pochopení.
Doplnění (1.11., 14:00): Předpokládaný termín vyřešení jsme na základě dosud zjištěných infromací nuceni posunout na dopolední hodiny následujícího dne. Řešením na straně uživatelů však není ani vypnutí a zapnutí poštovního klienta, ani odebrání a nové natsavení e-mailového účtu. Stále tedy prosíme o strpení.