Informujeme občany, že areál Městského hřbitova v Hodoníně je otevřen denně (Březen 7.00 – 19.00 hodin, Duben – Srpen 7.00 – 20.00 hodin). Kancelář správy hřbitova je však otevřena pouze v nejnutnějších případech, které není možno vyřídit telefonicky či e-mailem. Vyřizovány budou pouze objednávky kopání hrobů, kdy rodina bude objednávat v pohřební službě klasický pohřeb s uložením rakve do země. Ve smyslu aktuálně platných nařízení je vstup do kanceláře správy hřbitova možný pouze s ochrannou rouškou a po předchozí domluvě. Pro informace k placení a uzavírání nájemních smluv na hrobová místa kontaktujte pracovníky správy hřbitova telefonicky na uvedených kontaktech.

INFORMACE K PLACENÍ A UZAVÍRÁNÍ NÁJEMNÍCH SMLUV NA HROBOVÁ MÍSTA

Nájemní smlouvu za nájem hrobového místa včetně složenky je možné zaslat pouze po předchozí telefonické či e-mailové domluvě. Jinak je možnost vyřízení a zaplacení až po skončení nouzových opatření vyhlášených vládou České republiky.

Kontakty:

Tomšejová Ludmila:  724 165 469tomsejova.ludmila@muhodonin.cz

Smetková Jitka:  602 305 832smetkova.jitka@muhodonin.cz

Zdroj: Město Hodonín, https://www.hodonin.eu/provoz-mestskeho-hrbitova-v-hodonine-od-25-3-do-odvolani/d-1105547, online 25.3.2020